جدیدترین اخبار دنیای کشتی کج به تاریخ 9 سپتامبر 2014

فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون

به بزرگترین فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون خوش آمدید

امیدوارم که از سایت ما راضی باشید


skinfa مستر دیزاین

کاربر مهمان ، خوش آمديد! طراح قالب : Master-Designer.ir تاریخ:

دسته بندی

راو RAW

اسمکدان SMACK DOWN

مین اونت MAIN EVENT


بیوگرافی ها

بیوگرافی شیمس

بیوگرافی رندی اورتون

 

آیا باتیستا بازخواهد گشت ؟
به نظر می رسد با توجه به وضعیت باتیستا در فیلم گاردینس آو د گلکسی و موفقیتی که این فیلم از مارول به دست آورده است باتیستا پول بسیار زیادی به جیب بزند . همچنین گفته شده است او برای نسخه دوم این فیلم (گاردینس آو د گلکسی 2) و همچنین اَونجرز 3 قرار است بازیگری کند . البته اونجرز 3 برای چندین سال بعد خواهد بود زیرا حداقل تا می 2015 خبری از انتشار اونجرز 2 نیست . گفته شده است همراهان او در هالیوود دوست ندارند او را در کشتی کج ببینند . آن ها فکر می کنند دبلیو دبلیو ای آن چه را برای باتیستا قول داده بود انجام دهد انجام نداد و نگذاشتند باتیستا ایده هایی را که داشت عملی کند . باتیستا نیز این حرف ها را تاحدودی می پذیرد ولی گفته شده است او دوست دارد که بازگردد . گفته شده در آینده نیز درخواست های بازیگری در فیلم های دیگری نیز به او خواهد شد .
زمان بازگشت قطعی دین امبروز :
هم اکنون به طور رسمی از سایت دبلیو دبلیو ای اعلام شده است که دین امبروز در راو از ممفیس , تنسی که در تاریخ 22 سپتامبر برگزار خواهد شد (راو فردای نایت آو چمپیونز) حضور خواهد داشت . پیش از این اخباری حاکی از این که امبروز ممکن است در نایت او چمپیونز نیز حضور یابد که در همان هفته فیلم لاکداون فیلمبرداری اش به پایان میرسد . همچنین او پیش از این توسط سایت آرنای نایت آو چمپیونز برای حضور در شو تبلیغ شده بود ولی دیگر نیست

مصدومیت کریس جریکو در راو :
دایموند دالس پیج , دی دی پی , به سایت خبری معتبر اف فور دبلیو آنلاین گفته است که دقیقاً پس از پایان راو کریس جریکو به او پیامی فرستاده است و گفت که او مطمئن است پایش هنگامی که در کیج مچ به بری وایت لاین سالت زد شکسته است .
حذف اکثر کالا های سی ام پانک از فروشگاه دبلیو دبلیو ای :
گزارشگر رسلینگ دیو ملترز مدتی پیش در سایتش گفته بود که وکیل های سی ام پانک یک نامه ی 22 صفحه ای به مقامات دبلیو دبلیو ای نوشته بودند و از آن ها حقوق دریافتی پانک برای استفاده ی دبلیو دبلیو ای از کارکتر او در بازی دبلیو دبلیو ای تو کی 15 را خواستار بودند . البته دبلیو دبلیو ای پاسخ آنان را داد و گفته بود که زمانی از کارکتر او استفاده شد که او تحت قرارداد کمپانی بود . در این هفته احتمالاً به خاطر همان نامه , بیشتر کالا های پانک از فروشگاه کمپانی حذف شدند و تنها چهار محصول مربوط به پانک در این فروشگاه باقی مانده است که کتاب ها و عروسک ها جزو آن ها هستند .
مچ کارد نایت آو چمپیونز و ثبت دو مسابقه مهم :
پس از برگزاری شو دبلیو دبلیو ای مین اونت دو مسابقه دیگر برای شو نایت آو چمپیونز ثبت شد که مسابقات مهمی می باشند و همچنین با این مسابقات هم اکنون مچ کارت آپدیت شده 8 مسابقه را در خود دارد و پیش بینی می کنیم آخرین مچ کارد نیز باشد . پنج مسابقه برای کمربند های کمپانی و سه مسابقه سینگلز مچ . مچ کارد آپدیت شده را در زیر می بینید :

1-مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان براک لزنر در برابر جان سینا | 2-مسابقه قهرمانی اینترکانتیننتال دولف زیگلر در برابر د میز | 3-مسابقه قهرمانی یونایتد استید شیمس در برابر سزارو | 4-مسابقه قهرمانی تگ تیم د اوسوز در برابر استارداست و گلداست | 5-مسابقه قهرمانی دیواز پیج در برابر ایجی لی و نیکی بلا (تریپل ترت مچ) | 6-روسف در برابر مارک هنری | 7-کریس جریکو در برابر رندی اورتون | 8-رومن رینز در برابر سث رالینز

سناریوهای مین اونت نایت آو چمپیونز :

یکی از سناریوهای احتمالی برای نایت آو چمپیونز این است که براک لزنر بتواند به کمک دخالت های خارجی جان سینا را شکست دهد و کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان را نگه دارد و باعث شود جان سینا با آن شخص خاطی فیود داشته باشد و لزنر با بیبی فیس های دیگر تا رسلمنیا 31 و مسابقه اش با رومن رینز فیود داشته باشد . احتمال دیگر این است که جان سینا بتواند لزنر را شکست دهد , رومن رینز نیز سث رالینز را شکست دهد و سپس رالینز بر روی سینا کش کند و قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان شود .

آپدیت مهم دنیل برایان :
بری بلا در یک مصاحبه برای توتال دیواز گفت که همسرش دنیل برایان نیازی به یک عمل جراحی دوم ندارد و دکتر ها نظرشان را هفته پیش تغییر دادند . بری همچنین افزود که او به آرامی در حال بهبود وضعیت بازوی راست خود نیز هست و مراحل نقاهت را پشت سر می گذارد . هم اکنون هیچ حرفی از این که او چه زمانی به رینگ برای مسابقه دادن بازمیگردد مشخص نیست ولی مسئولان امیدوارند تا سه ماه آینده از اکنون بتواند حضور یابد .

موفقیت پادکست جریکو :
کریس جریکو درباره ی آخرین مصاحبه Talk Is Jericho خودش که با تریپل ایچ انجام شده بود توئیت زیر را فرستاد :   هر دو پارت TalkIsJericho با تریپل ایچ با بالاترین آمار برای روز اول مواجه شدند ! اگر دبلیو دبلیو ای را دوست دارید و هنوز آن را گوش نکرده اید , همین اکنون انجامش بدهید . 

پوش بزرگ کنتا در راه است ؟ :

نخستین حضور در رینگ کنتا (پرومو) در لایو ایونت ان ایکس تی در Cocoa , FL برگزار شد که توسط تایلر بریز , سمی زین و ان ایکس تی چمپیون آدرین نویل مورد دخالت قرار گرفت . در آینده اخبار بیشتری منتشر خواهد شد ولی پیش بینی می شود کنتا خیلی زود وارد تایتل پیکچر شود و همچنین طبق اخرین اخبار در مورد وی که توسط دبلیو دبلیو ای تایید شد که کنتا در ان ایکس تی تیک اور  فیتال فور وی مسابقه نخواهد داشت و تنها توسط ریک فلیر معرفی خواهد شد . گفته شده است این معرفی برای این است که او دیگر بتواند از تپینگ های ان ایکس تی تلویژن در جمعه در رینگ دبیوت کند و مسابقه دهد .

آلبرتو دلریو در تی ان ای ؟! :

گفته شده است یکی از سران تی ان ای به نام John Gaburick در تلاش برای تماس با آلبرتو دلریو در هفته گذشته بوده است تا احتمالا یک قرارداد با او برای تی ان ای امضا کند !

فیود در هوم ویدیو جان سینا :

سایت رسمی دی وی دی های کمپانی تایید کرده است که فیود جان سینا و کریس جریکو در هوم ویدیوی فیود های جان سینا "Cena's Rivalries" که در اکتبر خواهد آمد قرار خواهد داشت . همچنین مسابقه ی آنها در راو 22 آگست 2005 که برای کمربند دبلیو دبلیو ای و به صورت You're Fired Match برگزار شد در این هوم ویدیو است .

پیام رایتر پیشین Wwe وینـــس روســـو به کمپانی :

وینس روسو یکی از تفرقه انداز ترین رایتر های تاریخ رسلینگ است . او تا چندی پیش در تی ان ای سمت رایتری را داشته است که اخراج شد . او به دلیل این که در دبلیو دبلیو ای هم بوده است یک پیامی پس از راو هفته ی گذشته به سمت وینس , هانتر و استفانی نوشته است که در وب سایتش قابل دیدن است . هم اکنون در زیر پیامش را می خوانیم :
" کار آسان نیست ، میدونم ، و وقتی شما تلاش بکنید بهترین چیزی رو که دارید به نمایش بگذارید چیزی برای انتقاد نمیمونه . ولی من انتقادی دارم . آیا این چیزی که دوشنبه هر هفته ما می بینیم واقعا بهترین کاری است که شما میتونید انجام بدید ؟ من با تو کار کردم . فکر نمیکنم شویی که دیشب روی ایر رفت رو بتونیم به عنوان بهترین کار شما بپذیریم . آیا واقعا ما چیزی بهتر از اون رو لیاقت نداریم ؟ چه بلایی سر شعار ما در اتیتیود ارا اومد که میگفتیم هر هفته باید بهتر از هفته ی قبل باشه ؟ یادت میاد وینس ؟ ببین ، ما همه رسلینگ رو دوست داریم ، ما همه طرفدار ویژه ی دبلیو دبلیو ای هستیم و با صداقت میگم که ما میخوایم شو رو دوست داشته باشیم ولی شما خیلی سختش میکنید ! درخواست کردن از کسی که بشینه و سه ساعت شویی رو که شما روی ایر میفرستید رو ببینه درخواست زیادی نیست ... ولی بی انصافیه !"



نمایش اطلاعات این پست

ارسال در : چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعت 16:53
نویسنده : امین
مطالب مرتبط

نظرات این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات






عضويت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






لینک دوستان

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هواداران شیمس و رندی اورتون و آدرس sheamusrko.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امار سایت

آمار مطالب آمار مطالب

کل مطالب کل مطالب : 96

کل نظرات کل نظرات : 4


آمار کاربران آمار کاربران

افراد آنلاین افراد آنلاین : 1

تعداد اعضا تعداد اعضا : 0


آمار بازدید آمار بازدید

بازدید امروز بازدید امروز : 4

بازدید دیروز بازدید دیروز : 0

ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0

ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0

بازدید هفته بازدید هفته : 6

بازدید ماه بازدید ماه : 81

بازدید سال بازدید سال : 593

بازدید کلی بازدید کلی : 8478


قهرمانان فعلی
قهرمانان فعلی
تقویم پی پر ویو

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

رتبه در الکسا

Review www.temsara.ir on alexa.com SEO Reports for skinfa.com

جلوگیری از کپی کردن مطالب